HerreGud!!!

Å herregud!
Läste precis inlägget jag skrev inatt när jag satt här en liten stund för att hålla mig vaken!
Vilka föräldrar!
Det é nog bäst att jag tar bort det o finjusterar lite annars kommer väl socialen o knackar på dörr´n!

Kvällen var iaf hur kul som helst!!! ;)

Tog lite bilder för mammas skull eftersom att hon blev tvungen att missa sina idoler! TACK MAmma/ Mormor/ Svärmor för denna kvällen!

Vi dansade!!! Även Eric! ;)

Det var många kändisar där, tex, Pierre, Janna med flera!

O här har vi oss! Dom absolut bästa!
Syns det att vi é lite "glada i hatten".
20 minuter efter så gick vi hem för Johan snubblade lite, lite väl mycket!

PUss o hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0