Grillkväll hos Jonas!

Härliga morgon! Verkligen...
Vaknade av en massa pussar av Johan o en massa pillande o tjutande i mitt ansikte av Klara!
Johan hade gått upp 05.45 (!) för att gå ut o gå en hurtig promenad, till sitt sällskap tog han min MP3, eftersom att han inte hittar sin Ipod! Får hoppas att vi hittar den när vi flyttar! ;)
Blev väckt till dukat bord, det é så det skall det va! Han é så snäll vår pappa!
Just nu stack han iväg för att jobba, det var några gubbar som ringde o behövde hans hjälp, o snäll som han é så åkte han på direkten..
Klara o jag funderar på om vi skall åka till Bollebygd........... Får se..................

Igår gjorde vi fläskfilé i ugn, potatisklyftor, sås, o sallad.. Sen gick vi bort till Farmor som fyllde 51! Satt där många timmar o drack lite god cider, vin för Farmor o Pappa!, Isch! Inget för mig, inte rött vin iaf...
Gick he därifrån halv tolv. Johan o Klara somnade direkt men jag satt uppe o tittade på en film till sena natten.. Mycket bölig film...

Idag skall jag till Jonas som skall ha lite grillkväll hemma hos sig, men först hem till Kamilla o ta en liten drink innan men resten av girlsen!


Klara somnade precis så vi stannar nog hemma... Man blir trött efter att man duschat...



Kommentarer
Postat av: Anonym

finns nog ingen sötare unge!

2009-05-09 @ 12:30:55
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0