Doris 1år!

Grattis lilla älskade Doris på 1-års dagen!
Hela 1 år, tiden går allt för snabbt!

Innan man själv fick barn så kändes det som att tiden stod stilla. Numer flyger dagarna förbi o man får verkligen planera in varenda liten detalj. Försöker iaf hinna med att njuta till fullo..
Det känns liksom som att Klara snart skall börja på dagis fast hon inte skall det än på länge (jag har ännu många dagar att ta ut! ;) ). Känns väl som det eftersom att många av hennes vänner (08:erna) har börjat sättas in i kö i väntan på dagisplats.

Känner mig lite kass idag, har nog åkt på mig någon skit. Kan ju knappt lyfta mig utan att det börjar snurra, o ibland som att jag behöver "throw up". Kan va virus men det kan också vara att mitt sinne börjar känna att "nej, ja vill inte flyga igen"! Jag é i vanliga fall flygsjuk, likadant som sjösjuk. Förra flygningen jag gjorde var på vägen hem från Thailand o den va verkligen skit. Först den långa flygturen, sen att jag blockerade en av flygplanets toaletter i fem av dessa timmar med att spy o göra både det ena o det andra under tiden, ja kan nog inte säga att jag mått sämre än den dagen Klara kom, tills hon kom ut iaf. Jag spydde ju o hade mig så eftersom att det var min första dag på flera månader av spyende o illamående!
Så jag ser väl inte direkt fram emot denna flygturen!  Icke glömma sjösjukepiller!

Kommentarer
Postat av: jessica

Kollegor ja..de va bra..! Ja mycket skoj är det!

2009-05-14 @ 12:16:55
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: *DESIGN HJÄLP?*

ååh härlig bild i headern

ja jag tänkte testa soppan, börjar nog imorgon eller på måndag....kram

2009-05-14 @ 15:53:37
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0