Svar...


Hur lång är du?  1,69
Har du några syskon?  Ja 
Varför bloggar du? För att det é kul
Var shoppar du dina kläder? Vilma,Harrys i Kinna
Har du nå husdjur? Nej! 
Hur gammal är du?  23
Hur många unika besökare har du ungefär varje dag? 15-30
Vilken årstid gillar du bäst? Sommarn, oxå våren när man börjar känna lukten av komna sommarn!
Vad tycker du bäst om hos dig själv?
Hur beskriver du din familj? haha.. no comments
Vad är dina planer inför sommaren? Bygga klart huset. Flytta in! Minisemester på skärgår´n
Vad blir ditt nästa köp? Nya tights o födelsedagspresent till brorsdotter

Favorit färg?  Silver, om det nu får kallas färg
Favorit Mat? Oj, det finns så mycket!
Favorit Film? Svårt...
Favorit Tv-serie?  Lost, Nip/Tuck
Favorit Bok? Angel. Läs den!
Har du kille? Ajjemensan!
Brukar du få taskiga kommentarer? Nepp
Bästa sommarminnet? 2008, 24/8 då Johan friade i båten mitt på Lygnern, fantastisk dag!
Vad är ditt fullständiga namn? Emma Klara Margaretha Jespersen
När är du född? 24/7-85
Vad gör du om 5 år? Då kan det hända att jag é mammaledig igen lr så jobbar jag. Kvar på Servett tror jag.
Om du var ett djur vilket skulle du vara? Fågel
Vilken är din favoritblogg?
Vilka tre saker skulle du vilja ändra på i världen? Krig, mer pengar till mig o mer sol i Sverige tack! ;)
Har du några bra barnnamn? Japp, men dom é ytterst hemliga!
Var bor du? I pytte pyttelilla Sätila!
Har du några tatueringar eller piercingar? Två tatueringar o piercing i tungan
Pluggar du? Nepp, inget för mig
Bor du hemma? Nehe, längesen
Hur ser den perfekta killen ut och hur är han? Precis som min Johan
Vad är det pinsammaste du gjort? Det håller jag för mig själv
Högsta dröm? ........?
Hur ser en perfekt fredag kväll ut? Antingen myskväll med Klara o Johan lr utekväll med Johan o folk! 
Har du några tatueringar? Frågan har redan besvarats
Hur länge har du bloggat?  till o från ca ett-två år, denna gången ordentligt
Bor du hemma eller själv? Med Johan o Klara!
Singel? Eee, nej!
Vad har du för planer till sommaren? Den har ja redan besvarat!
Favoritdjur? Hund, liten hund
Fritidsintresse? (förutom datorn :D ) Klara, simma, umgås med vännerna 
Hur är du som person om du försöker beskriva dig själv? Lugn, lyssnande, uppriktig, glad, tänkare..
Vad är det absolut bästa du vet? Måste va att vara med Klara o Johan
Vad är ditt favoritplagg i garderoben? Dom nyaste Replay-jeansen
Vilka får du inspiration ifrån?  Johan, Klara, Caroline, Mamma
Vad blir du lycklig av? Johan, Klara, nära o kära.. Att gå upp på morgonen o se min familj
Tre saker som du är mest nöjd över dig själv? Hmmm....
Vad studerar du/jobbar du med? Butiksbiträde på ICA Servett i Lerum / kassa/ spel
Var bor du? I SÄTILA
Vad gör du om 1 år? Då har jag precis börjat jobba igen 
Hur ser din garderob ut? öppnar jag den så ramlar allt ut. Den é för liten för mig, Johan har två gr större!
Varför började du blogga? För att så mycket händer i livet nu! Klara, familj, husbygge
Vilken är din favorit affär? .......
Hur mycket pengar lägger du ner på kläder,skor,smink och hår om månaden? Typ nada, é ju mammaledig!
Vad gillar du för sport? fotboll
Vilken musik lyssnar du helst på? Allätare!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, de är roligt att baka! Iaf dem gånger man lyckas med det man gör :P

2009-03-18 @ 12:45:06
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0