Underbart väder!

Underbart väder! Solen skiner, himlen é blå!!! ;)
O vi skall ut o gå. Till Farfar o ExtraFarmor! Äta lunch o ha det trevligt!
Klara behöver lite frisk luft,, o jag med! Det börjar kännas som att min förkylning har gett sig lite. Klaras har dock blivit lite värre men som tur é så finns det NäsFrida! Något av det bästa vi köpt må jag säga!
Hon é lite rosslig i halsen så det gör gott med lite härlig luft!

Min förra veckas magsjuka gav ju med sig efter två dagar o när min va över så fick lilla Selma den o när Selmas va över då fick mamma den o nu har oxå Carro fått den! Usss!
Typiskt! Men hon har gett sig attan på att hon skall jobba idag, vem vet, hon kanske ger med sig!?

Igår var det ju schlager! Vi gjorde god mat, lasagne med kyckling o spenat o maaassa vitlök! Gottit!
Meningen va att vi skulle kolla på en dokumentär med handling om båtliv o fiske men Johan hade så svårt att släppa schlageryran så han ville inte byta kanal!
Vann gjorde nog rätt låt iaf. La Voix! Ja hade oxå velat se Alcazar som vinnare men det gjorde inget,, bara det inte skulle bli SNÄLLA, snälla med Ugglan!

Nu kilar vi!
Ut i fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0