Snö, snö, snööööö!

Hemskt mycket snö!
Från ingenstans. Jo himlen såklart men va det inte regn dom pratade om?
När vi vakna igår så sken solen så härligt, det var riktigt vårväder! Så vi gick till Öppna Förskolan.
Riktigt skojigt var det där, sen begav vi oss hem för att packa ihop o åka hem till Caroline, Selma o Doris!
Där bakades det bröd för fullt, gott gott!
Vi myste hela dan o hade planerat att gå ut på en promenad men jag var för seg (förkylning) så vi stannade hemma.
Väl det för från ingenstans kom snön, o den kom i mängder!
Vi höll oss inne hela dagen.
Både Selma, Doris o jag själv é hemskt förkylda! Selma hade oxå lite feber, stackars liten.
Så det va ganska gott när terroristen insåg att hon inte va så pigg!

Alla flickor hade jätte roligt under dagen!


Vi åt lunch, middag o drack lite kvällsté där i väntan på att åka o hämta vår pappa som va hemma hos Jonas o drack öl.
På en torsdag!!!
O i denna snön, inte alls skojigt!
O inte var det en nykter Johan vi fick in i bilen heller.
Hade ja väl inte väntat mig men lite väl vingligt gick det. (det kanske låter värre än vad det var)!!!


Idag blir det en slappardag! Det får bli sådana ibland!
Sitter på ticnet o väntar på att få komma in o få köpa biljetter till U2...
Förra gången fick jag va i kön i ca 4 timmar! Till AC/DC, det var inte ens jag som ville se dom!
Men men,, det blir nog bra till slut!

Idag skall nog Johan åka o hämta Selma på dagis, det var det enda hon pratade om igår så han får väl försöka göra det.
Så får hon åka med honom hem till oss en stund för vi skall ändå hem till dom sen o käka maaassa god mat!
(Johan o Eric skall laga!)

U2 - 31 Juli!!! ;)

Kommentarer
Postat av: beatricejakobsson

vilka söta barn! :)

2009-03-22 @ 10:38:41
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0