Oj oj oj!

Johan tränade igår, igen!
Vem vet, detta kanske kan bli en vana! ;)
Oj oj,, han sa precis att han ska träna idag igen! KORS i taket!
Farbror Joakim kommer hit snart, (Johans bror) ska käka här innan dom åker iväg till gymmet!
Jag vill oxå gymma!, men nån måste ju vara hemma med Klaris. Carro o Eric får passa henne dom gångerna jag o Johan vill träna ihop.
Han vill ju med oss o simma! Skojigt..
Skall simma imorgon. Efter att vi allihop har vart på möte för Klaras babysim Pelikanen.
Skall allt simma längre än förra gången. Men det é ju det att när man har simmat ett tag o med min kondition så suktar man bara efter att få sjunka ner i bubbelkoppen eller att få sätta sig i aromabastun! Härligt härligt!
Skall alltså simma utan Klara, barnfritt...

Det blev falukorv i ugn med potatismos! Mumsfillibabba!
Det blir en ensam myskväll för bara mig o Klara utan pappis. Klara somnar väl snart oxå så jag får väl ta tag i något själv. Som tex tvättningen, vi har gått fram o tillbaka till tvättstugan ett par gånger idag, det é det lilla vi vart ute i allt snöandet.
-Så bara så du vet pappa så snöar det här igen så må extra gott när du é där nere i ditt varma Thailand!
Just nu ligger Klara i sängen o pratar med sin anka (en sådan med tyngd i botten) som svarar tillbaka så fort hon rör vid den. Kan inte riktigt avgöra om hon é glad eller arg,, d é lite av varje. Nanig fast hon inte kan erkänna det, somnar nog gott i tvättstugan sen.

-Pappa, Morfar, Svärfar, må gott! ;)
Kramar från alla oss!
Ett ♥ till er!

Kommentarer
Postat av: Jennyh

Tycker du att offentlig amning är okej eller inte? Lämna gärna din åsikt hos mig!

2009-03-02 @ 15:11:27
URL: http://jeennyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0