God kväll

God kväll.
Tisdag. Inte ens nära fredag!
Igår var Klara o jag o hämtade Noel o Josefine i Skene. Vi var här hela dan o lekte. Planen var att vi skulle gå ut på en promenad men man blåste ju nästan bort bara på den korta biten till affären.
Caroline kom förbi o lämnade av Selma vid tre tiden. Lilla hjälpredan/terroristen. Johan var så snäll att han kom o hämtade henne så hon fick vara med honom o jobba. Tänk vad glad man kan bli för det lilla! ( Selma alltså)
Hon fick se hans grävmaskin o va himla stolt över detta sedan ;)
Vid fyra-fem-tiden hade jag lite brått så det fick bli pannkakor till middag. Jag skulle iväg på Me&I-party! o Johan skulle träna. Så J o N åkte med Johan tillbaka till Skene igen.
Klara, Selma o jag begav oss hem till Selma eftersom att det var där partyt var. Madde é en pärla på att sälja! O om jag köpte! En klänning, en tunika, en matchande byxa o en scarves till Klara, o ett par byxor till mig själv, vita mys/fin-byxor.. Älskade dom mysbyxorna jag inhandlade förra gången men dom é liksom inte ut o shoppa-byxan. Super nöjd!

Idag var Caroline med mig i Sisjön o köpte en bilstol till Klara! Så nu é ja pank! Broke! Jätte tom plånbok!
Så det blev ingenting till mig denna månad, heller!
Fick 1000 kr rabatt! så det var ett bra köp iaf..
Vi köpte med oss fika o åkte o hämtade Selma på dagis o sen hem för o mumsa upp allt!
Trevlig dag! Skall dit imon o rensa i Doris massa av kläder! Klara é body-lös!

Nightinight!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0