Fredag o Snö!?

God förmiddag!
Vart uppe länge nu o det é ju lite sent att säga god morgon..
-Pappa, bara så att du vet vilket du säkert inte bryr dig om där du é nu.. Men, det snöar! Inte lite snö heller!..
Njut i värmen!
SNÖ, det var det ingen som sa till mig att det skulle komma!?

Var uppe kvart över sju idag. Tog mig en härlig dusch o gick sen ner för att ta på mig o lilla Klara kläder. Hon har fått in en vana att vakna varje dag när klockan é halv åtta, bra tid..
I natt va hon lite kinkig, vet inte vad det var, jag var knappt ens vaken, det var Johan som sa att hon krånglade vid halv fyra tiden så han va tvungen att ge henne välling, sen fick hon sova vidare i vår säng! Hemskt, gillar inte alls att ha henne i vår säng. Hon lägger ju sig på tvären med fötterna i min rygg!
Inte mer än max tio gånger sedan Klara var fem veckor har hon fått sova i vår säng, duktig tjej!

O stort grattis till Sofie o Daniel! För dom har köpt hus! ;) Spännande!
Flytt i maj redan, skojigt!

Skall nu bara vänta på att Klara vaknar från sin lilla naptime så vi kan åka iväg till systemet, handlade mat gjorde vi igår, massssor! För idag kommer Farmor hit så vi får se hur mycket utav det hon äter upp ;) Myskväll, god mat, go dricka, o tjöt till finalen av Let´s Dance!

Öppna Förskolan igår, jätte skoj. Måste ta med mig kameran nästa gång så ni får se lite bilder på Klara ihop med hennes kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0