Baby & Barn - Svenska Mässan

Hemskt skojigt!
Klara o jag var där hela fem timmar idag med mormor/mamma.
Vi var där förra året oxå men då va Klara i magen.
Hittade likaså i år maaaassa fina saker.
Dock inte en enda gå-stol på hela mässan! Det enda jag sökte! Icke bra, icke bra! Men men, det blev ju massa annat istället. ;)
Födelsedagspresent till Doris (redan!), det/den var ju så himlans fräck/fräckt så jag kunde inte låta bli!,, hemligt!
O mamma köpte jätte fina saker till sitt lilla charmtroll! Två leksaksbilar, första pusslet, böjbara bestick, solglasögon från SYNSAM o favoriten från BRIO, rosa skallran!

-Jag vill ha sommar! ;)

En helt lyckad dag!
Kom inte hem tomhänt iaf,, massa bra o ha saker o massa gratis saker, sånt jag gillar!

Igår hade Johan bjudit hit sin svärmor för att bjuda henne på sin egna ihopkokade gryta! Inte illa, inte många killar som é så händiga. Vet inte vad han vill samla pluspoäng till!?
Kanske för barnvakt! ;) Haha...
Mamma låg över här o satt uppe med Johan till sena natten o tjöta, jag dock somna som en tok vid elva-tiden.
O, inte glömma, han bakade ju en kladdkaka oxå som blev kvar i ugnen för länge. Han blev så besviken så han bakade en ny lagom tills vi kom hem idag! Vilken kille gör sånt?, jo Johan! ;)


Nu skall här surfas runt på alla baby&barn sajter jag fått adresser på idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0