Valdag...

Japp, då har man röstat! Duktig som jag é.
TIll er som inte har gjort det, -Ni kan inte sitta o klaga sen för någonting som inte passar er!

Som sagt, vaknade ju med en förhoppning om att det var måndag!
Vi var uppe tidigt, även om vi låg i sängen en bra stund o tittade på Pride & Glory, bra film! Väldigt bra...
Gick upp till färdig frukost där Farmor satt vid köksbordet! ;)
Åt upp, diskade o gick bort till Farmor där Johan skulle hjälpa till att gräva ner ett par buskar, han klippte även gräset där innan han gjorde vår egna gräsmatta. Vi pillade lite på baksidan o när vi var klara med det så åkte vi ner till Farfar o extraFarmor för att tvätta o städa ur min bil! Så nu skiner den som bara den!

Väl hemma igen så åt Klara Gräddstuvad Pyttipanna medans Johan o jag käkade upp våra rester från i fredags, från thairestaurangen! Mums!
Sen gick vi ju då ner o röstade! Himlans duktiga! Tomt var det så snabbt gick det!
Dags att bege sig igen, Johan skall iväg o träna o jag skall ut o gå, i Kinna!

Kramar från oss!
PS. Glöm ej morgondagen! DS.

Kommentarer
Postat av: JAG DESIGNAR DIN BLOGG

GRATTIS JOHAN..hälsa från oss

2009-06-08 @ 11:08:15
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0