Tant Sofie

Hej hej!
Idag har vi vart hos Sofie.
Spännande dag med massa tjöt o skvaller, promenader o strömavbrott.
Jenny var där med sin lilla Tyra, maken Ola o sonen Leon. O lilla Tyra var så fin, o så liten o pluttig! Ca en månad gammal men ändå mycket mindre än vad mitt lilla monster var när hon föddes! ;)


Kom hem därifrån för en timma sedan så det blev en lång dag.
Johan var ändå o tränade så jag kände inte att jag direkt hade någon brådska att komma hem direkt.

Emmaljunga har släppt sina nya vagnar! 2010 var bara förbättringar! Fast stänkskydd é ju lite att överdriva. Bromsen på Scooter é dock förbättrad, ett stort plus! Så nu har den likadan som alla andra vagnar därifrån, bra, bästa förbättringen!
Färgerna var väl dock inget att hurra för, det var väl en o annan men inte mer än 2-3 som blir godkända.

Nog om det, nu skall jag ge min babe välling o sen blir det bingen för hennes del! Så nu måste jag pussa o krama lite på henne innan för vi skall inte ses mer dom närmsta 8-9 timmarna!
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0