Student! + Fixa

Godmorgon alla!

Pigg som bara den! O Klara vill inte vakna. Johan har åkt till jobbet, inte nyss utan för snart 2 timmar sedan!, så han hinner bli klar på detta arbete idag + att han vill hinna hem lagom till kusin Viktors studentfirande!
Själv så skall jag idag göra klart dom sista "final touches" till Viktors present! Handlar bara om planering o få till allt i rätt tid! Skall iväg o köpa blommor i tid (kl 10.00, vara på plats prick 10.00!) för inte tänker jag stå där o trängas med resten av denna hemska kommun när dom också skall fram, spec i deras bilar. Markbor har verkligen inget vett i trafiken! Speciellt inte dom i Kinna!
Väntar nu på att mitt ägg skall koka klart så jag kan börja komma igång o iväg..
Kan detta vara något av vad en firande student kommer gilla eller?!, Tror det! ;)

Vet icke vad jag skall ta på mig!? Bra fråga, det blir väl något ljust, det é ju faktiskt student.. Men nertill får det bli mörkt, jeans eller något liknande säkerligen..

Gjorde sallad till Johan igår lagom tills han kom hem, megasallad!
Kristin o jag gjorde en sallad till lunch o det blev lite över, så jag lade till lite saker senare till Johan.
Den innehöll:
Sallad
Körsbärstomat
Gurka
Majs
Champijoner
Räkor
Pasta
& Ägg
Riktigt smarrig blev den, speciellt med vitlökssåsen jag gjorde till!
Sådana blir det mer utav i närmsta framtiden.
Man måste ju liksom börja tänka på Beach 2010! Betyder att jag bara har ½år på mig! Hihi!
Som om att jag någonsin har förberett mig för någon beach överhuvudtaget, då får jag verkligen slå mitt huvud hårt! ;)

Ägg klart!
Hejsan!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack det samma! :)

2009-06-10 @ 09:58:10
URL: http://laajndush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0