Sol sol sol!

Härlig dag! Sol hela dagen!
Vi vaknade klockan 10.00 alla tre hemma hos Mormor idag. Utvilade till fullo! Ja, iaf jag var det! Johan var det värre med.. ;) Ovanligt!
Vi var hemma klockan 02.00 hos mamma! Då låg hon på soffan med Klara i famnen! Där sov dom, dom hade slocknat där.
AC/DC igår då, såååå bra! Super bra! RIktigt grymma, även om dom har en hel del år på nacken! "Vi var där"


Innan konsterten var vi på Pasta + o käkade maaaassa god mat! Robban försökte charma servitrisen vilket inte gick hem lika bra,, ;)
Tur att jag hade bokat bord för det gick många matsugna människor i stan som blev utan!






AC/DC, SUCCÈ!!!


Klara sov inte i sin säng hos Mormor inatt utan mellen oss! Trodde jag skulle få mig ett spel av att ha henne liggandes där men det var Johan som fick trängas lite, hade ju inte han ont utav så det gick ju galant! Lite trångt fick dom ju dock, men mysigt såg det ut..

En glad Klara o en glad pappa Johan! (Hans nya t-shirt)

Vi vaknade upp till en stor sol! O hela eftermiddagen har vi spenderat i dess ljus! Klara har badat i poolen (uppblåsbar pool) o Johan o jag har njutit av värmen samtidigt som vi har grejat o gjort mat! Så skall det vara, härligt!

Hoppas alla fick en bra Midsommarhelg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0