Seg

Håller på o tvättar för fullt, sex maskiner nu...
Har också diskat, plockat undan o dammsugat. Blev ju ett bombnedslag här när vi kom hem igår, Johan som hade städat o gjort så fint här hemma för oss.
Har också gjort lunch till Johan o Robban som jag vart borta o lämnat till dom. Dom håller på o slipar plattan för fullt, duktiga killar det där.
Känner att tröttheten börjar komma fram,, så man får ligga i o börja pilla med något annat annars så däckar jag väl inom kort. Funderar på om jag skall slänga in duschdraperiet i tvätten också, det é ju annars sådant som aldrig blir gjort. Jo, det gör jag...
Klara ligger o vilar ute i vagnen igen, med myggnätet på, en geting va o surrade runt henne förut så det gäller o vara på sin vakt.
Idag blir det nog inget badande ute för Klara, beror på om vi grillar idag, kanske skall bli regn säger dom men dom verkar inte kunna bestämma sig..

Hmm, é verkligen seg, inte alls som förut då jag var pigg som attan..
Skall hoppa in i duschen så jag piggnar till lite, dessutom så orkar jag inte sitta här längre för det é två stycken hemska flugor som stör mig så!!!

Hejsan!

Kommentarer
Postat av: Jessica L-s

haha, ja det där med flugor blir jag galen på..Så J*vla irreterande det är när dem kryper på en, eller bara flyger runt skallen..

2009-06-02 @ 19:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0