Puuuhh!!!

Hejsan!
Nu é jag seg, verkligen lat... Men det får man vara när man har vart o jobbat..
Kom hem klockan sju, efter en relativt snabb dag. Det gick som på räls faktiskt. Lite o göra på jobbet så jag o Anna hade ju lite o ta igen o gå igenom med varandra. Jätte skojigt! Gött att vi fått samma helg igen, det var precis vad jag ville! ;)
Johan é inte hemma, han åkte hemifrån fem minuter efter att jag kom, han o Eric skulle åka till Falkenberg eftersom att Eric skulle köpa en bil!, igen, en till! Så vi ser inte så mycket av varandra idag.
Klara ligger i sängen o vrider o vänder på sig, hon verkar inte veta hur hon vill ha det. Nana eller inte nana?
Hon har haft det jätte bra hemma idag med pappsen, hon var tillomed med honom o Farbror Joakim o tränade! Inte illa!
Skojigt att dom två fick lite egen-tid, enda gången dom vart ensamma tidigare var när jag låg hemma magsjuk i vintras så det var på tiden nu. ;)
Skall nog sätta på filmen jag började titta på i morse, hann ju inte se slut den.. Swordfish...

Imorgon- Kamillapillan, vännen, see ya tomorrow! ;)
Nighti nighti alla!


Kommentarer
Postat av: maalinhe - fotobloggen

vill du få gratis smink?

bli medlem på europas största gratissida ! :D



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=207531

kram

2009-06-14 @ 20:55:14
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0