Pigg!

É pigg som attan!
Har vart vaken sedan 05.00,, härligt!
Det var gott o sätta sig med familjen o äta frukost med en gassande sol i fönstret..
Johan har åkt till jobbet o jag håller på att tvätta för fullt, det blir en hel del när man vart på semester, både använt o nyköpt. Allt skall iaf tvättas vare sig det é rent eller inte.
Klara har precis däckat i vagnen, tidsomställningen.
Hon somnade på min mage igår, o jag somnade med. det var jätte mysigt, jet-lag. Johan kom o fick putta till oss så vi vaknade efter att Tommy hade gått.
Johan blev som sagt jätte glad i sin tröja, kanske har han på sig den på Lygnevi på fredag, tror det var på fredag, har en liten aning om det iaf. Skall nog också ta på mig något nytt.
På fredag skall vi också till BVC, nu har det ju inte vart någon koll på två månader snart så lillfisen har nog lagt på sig minst ett kilo! Iaf så har hon gjort det efter den här resan, tycker hon har ätit konstant.
Tog med mig ca 18 burkar mat ner, plus gröt o välling o allt tog slut lagom tills vi kom hem!
Fast så har ju hon gjort av med så mycket energi o simmat o rört sig mycket.. Större o starkare har hon blivit iaf!

Skall nog ringa till Carro snart, helst hade jag velat ringa nu men tänk om dom fortfarande sover?! Nepp, får vänta...

Bilder dröjer nog ett tag eftersom att Johan förmodligen gjort lite nya inställningar på datorn som gör att jag inte kan se bilderna jag lägger upp på nätet.. Kasst.. Hoppas på snart!
/// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0