Klara hos Mormor!

Hej svej!
Inatt sov Klara hos sin Mormor! Det gillar hon. Då får man göra vad man vill kan jag tänka mig, fast Mormor bryter dock inte våra regler det vet jag. Hon kan Klara o vad vi har för syn på saker o ting så det känns jätte bra att vi kan lämna bort henne till henne dom få gångerna vi gjort det. (2gr)
Det var ju då Björn Rosenström på Lygnevi igår. Såg verkligen fram emot detta, men vem om inte jag somnade på förfesten!? Vi kan kalla det "sen jet-lag"... Det gick bara inte att hålla sig vaken, jag försökte verkligen! Det é inte så lätt heller när dom sätter på Godnatt-musik! JOhan o Tommy fick iaf gå ner själva!
O hem kom dom igen, klockan 02.15, o skulle tjöta av sig innan dom var trötta nog för att gå o lägga sig... Inte hade dom tagit det så lugnt som dom sa säkert fem gånger på förfesten att dom skulle göra heller!
Dom drog upp livets stora mening o planetens stora bekymmer innan dom lade av!
Pöjkar!!!





Vaknade 08.15, vilket betyder att jag sov nästan tolv timmar denna natten också! OTROLIGT!
Tittat på X-men origins, Wolverine... Åååå, Hugh Jackman, attan, han é nice han!
Diskade o gjorde frukost innan jag väckte Johan som tyckte jag var så hemskt innan jag sa vad klockan var. 10.30!!! Åt den tillsammans. Dammsugade o duschade. O nu sitter jag här. Johan skall duscha o sen så skall vi åka till Mormor.
Där skall vi få middag, hon skall laga nåt nytt. Nåt med thai, gottit gottit!
Nepp, nu skall jag ge Johan en spark så han kommer igång!

Hej hej! Ha en trevlig dag på Sveriges Nationaldag!


Kommentarer
Postat av: jess

ja ..hihi.

2009-06-06 @ 14:22:42
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0