Jobba...

God sömn, god mat o God Morgon alla!

Åååå,, härlig morgon! Vaknade av lilla tjejen som låg o pratade i hopp om att någon annan skulle vakna! O det gjorde jag.. Men det var ändå dags att gå upp så jag klagar inte.
Johan hade redan åkt iväg till Robban för att bege sig ut på Lygnern för att fiska (det blev ingen fisk).
Vi låg kvar ett tag i vår säng ett tag o tittade på Swordfish, bra film, tills Anna ringde från jobbet o frågade om jag kunde komma in o jobba? O glad som jag é i o jobba så sa jag ja! (Inte som andra som annars blir rädda o säger nej...)

Så nu skall jag om 15 minuter åka iväg till jobbet!
Jag vet hur dagen kommer se ut, jag kommer sitta där, fundera på vad vi skall äta ikväll, äta imorgon, vilken ordning jag skall ta allt när vi skall åka till Kamilla imrgon, hur veckan skall planeras, vad som skall inköpas, hur helgen kommer bli, kommer tänka på hur det går för Klara som é hemma med Johan har det!? (vilket kommer gå jätte bra för han é bäst o dom två ihop é bäst)

Så till er latisar, kanske é dags att ni tar tag i dagen, morgondagen o dagen efter det!
Kram hej!

Kommentarer
Postat av: Jessica L-s

ååh tack, gulligt av dig att rösta.. kram

2009-06-14 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0