Hemma igen!

Tänk va skönt det kan vara att komma hem ibland!
Resan hem gick jätte bra,, förutom när vi kom till detta jäkla land kallat Sverige!, mamma fick inte ta med sig sina tre flaskor sprit på flyget! What, jag menar, hur länge har inte dom sålt alkohol på flyget, iaf alla år jag har flygt iaf! -Eftersom att ifall att flaskorna skulle gå sönder!... det var det dummaste jag hört, hade jag vart med medans dom sa det så hade jag bett dom flyga o fara förmodligen....

Massa pussar o kramar belv det på flygplatsen! ;) O en del här hemma också...

Johan ligger nu i sängen med Klara o vilar,, försöker iaf! Själv så försöker jag få tiden att gå, så jag sitter här, vill inte vila för då skulle jag toksomna...
Johan blev jätte glad för sin tröja han fick, han va riktigt snygg i den! Guess..................
Visade allt vi handlat o fantastiskt nog så tyckte han inte att något av det var onödigt eller liknande.
Imorgon har jag tänkt åka upp till Ubbhult o lämna lite presenter till kidzen, Selma o Doris! Får se om Selma som vanligt tycker att sakerna é "sexiga"! ;)
Skall lilla prinsessan ha så skall det var!!! Hon kommer nog bli överlycklig!

Det kommer bilder, orkar inte plocka fram kameran faktiskt.. ;)

Ha det///
Emma- den lyckliga!!!

Kommentarer
Postat av: JAG DESIGNAR DIN BLOGG

ååh vad skönt att ni kom hem hela.

2009-06-01 @ 18:12:28
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Jessica L-s

oj, råka välja fel namn när jag kommentera..såklart ska det inte stå jag designar din blogg..utan jessica LS

2009-06-01 @ 20:51:35
Postat av: Anonym

;)

2009-06-02 @ 06:49:12
Postat av: SOMMARUNGARNA!

HEJSAN SOLSTRÅLE!

Allt bra idag då ?

KRAMAR!

2009-06-04 @ 09:55:35
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0