Helgen va underbar!

Hade verkligen en riktigt härlig helg! Även om jag jobbade hela lördagen så var jag ändå så utvilad o hade det så gott, till MAX!
Fredag, vi åkte ut med båten sent på eftermiddagen. Det var dock en del vind på sjön men det gick bra ändå. Båten startade ju iaf o det var ju ändå premiärturen för detta året! O Klaras allra första tur så där var det verkligen premiär!
Hon trivdes som bara den. Skrattade när vågorna kom o båten guppade till ordentligt o tjötade för jämnan när båten bara rörde sig det minsta. Tur det att hon var så nöjd, hade vart jobbigt annars när man har båt o den lilla inte gillar det det minsta!
Hon trivdes i flytvästen, tur det!
Lördag jobbade jag, o även Johan, så jag fick innan jobbet åka till Floda o lämna av Klara hos Mormor. Dom var o strosade hela dagen i Alingsås, Mormor köpte som vanligt någonting till Klara. En potta!, redan, som hon skall ha hos Mormor! Även några små leksaker, det finns ingen hejd på damen! Hon kontrade med att "Det var Klara som tog dom" ? Jaja, hon fick en rolig dag iaf! 
Söndag var vi uppe tidigt, 07.00 redan, alla tre jätte pigga! Vi åt frukost o packade picknickväskan o begav oss ut på sjön igen! En perfekt dag, sjön var som en spegel! O varmt var det också!
Robban var också ute på sjön. Johan o han gjorde ett försök med att fiska, gick väl sådär. (Man kan tro att Robban hade ett himla jobb med att hiva in en fisk men detta é mer kroken som har fastnat på botten!) ;)   Klara lekte på golvet medans jag lade mitt metspö åt sidan o lade mig o solade! Härligt!
Vi åkte till Flohult o badade! Härligt härligt!
Titt ut! Titt ut! Klara har också gillat denna helg! Hon har badat i stora poolen tre dagar på raken! Nästan som att vara i Thailand! ;)

Nu, ännu en solig dag! Måste ta vara på den så hej då o ha det bra, skall nu ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0