GbgStreetStyle.se

Hihi,, öppnade Blogg.se´s startsida o vem visade sig på förstasidan om inte Maria!
Så vacker tjej eller vad?! O henne jobbar jag med! (när jag inte é hemma o mammaledig) Nice!
Så himla skön tjej, skojig, lugn o sansad men döljer en hemlighet, en häftig hemlighet!
Att hon é så grym, inte många som vet om det men hon har en av dom grymmaste bloggar jag läst!/sett!
En av dom grymmaste för övrigt!
O hon kan sin sak, hon é duktig på det!

Maria är en av Sveriges största fotobloggare.
Hon vann Veckorevyns Blog Awards 2008 inom sin kategori.
Hon älskar att skapa! Allt från smarriga chokladkakor till ett vackra bilder.
Innerst inne är hon en riktig sportfåne också. Främst när det kommer till fotboll.

Alla sorters personer finns det på mitt jobb men häftigast av dom é Maria! ;)


Idag har Kristin vart här! Ååå så skojigt!
Henne har jag saknat!
Hon åkte precis hem o kom tidigt i förmiddags så det har vart tjöt hela dagen lång,, massa att ta igen!
Gjorde oss en god sallad med pasta o räkor till lunch, gottans! Självklart så var jag tvungen o göra en vitlökssås till också, kan ju inte bryta mina vanor! Så nu stinker jag som attan, Stinky!

Johan jobbar länge idag! Måste bli klara snabbt med detta jobbet för sen så skall han hem o jobba hos snälla Baranoush! Där kommer också Klara o jag befinna oss lite för vi gillar hans familj så mycket! Iaf på fredag eftersom att vi har blivit erbjudna en bilstol till Klara av dom också så han skall hjälpa mig att ställa in den så det inte blir fel. Vi har redan en stol så det var ju jätte bra att vi fick en till eftersom att vi har två bilar! ;) Dessa stolar, minivarianten, som é nu, dom é ju lätta att flytta från bil till bil men den nästa kan man inte göra så med. Dom tar man aldrig ur..

Klara ligger nu o sover i sängen, hon tokdäcka direkt efter att Kristin gick. ;) Hon var också glad när Kristin var här..

Ja, just det ja.. Johan fyllde ju år igår! Gammelmannen med den läckra kroppen! ;)
Han fick sin dag så som han ville ha den! Med bara Klara o Mig.
Vi åt sill o potatis precis vad han ville ha, också hade jag gjort chokladmousse till efterrätt, smarrens!
På morgonen fick han ett ett träningslinne från Puma, skit snyggt. O på kvällen fick han en t-shirt från Rio Rim, läckerbit i den, o ett vin-set. Han blev jätte glad för allting!
På fredag skall vi till Caroline o Eric, grillkväll! Då får han allt förvänta sig ett firande iaf! ;)
Menu Selection DekanteringsproppMenu Selection VakuumproppFina grejer!
Hej svej!
Puss


Kommentarer
Postat av: Maria Ulmefors

Ååh men du är ju bara för gullig!

Ett helt inlägg bara om mig.. eller aa, ett halvt i alla fall ;) Shit, vad glad jag blev nu!

Inte visste jag att det fanns en till bloggare på jobbet. Kul! Eller det kanske finns fler som gömmer sig under ytan?



Sen är det nog första gången jag ser Klara. Gud vad fin hon är, verkligen!!!

2009-06-10 @ 23:53:01
URL: http://mariiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0