Galna ungar!

Har haft en härlig dag!
Åkte tidigt bort till tomten för att spana in Johan! o Robban o se till så att dom jobbade ordentligt! (det gjorde dom, när dom inte stod stilla o tänkte.) Lämnade honom (Johan) hans lunch som jag hade gjort på morgonen. Sen kom Mark o hans familj dit för att säga hejdå, dom skulle hem till Polen igen o dom ville gosa lite med Klara innan dess.
Sen begav jag mig till Sjödal där Carro, Selma, Doris, Jenny, Tuva o Tor var ute i solen o gottade sig!
Det blev fika, lunch o maaassa godheter där under dagen!
Stannade nästan hela dagen, kom hem för bara en liten stund sedan. Caroline skulle på ett möte s jag stannade kvar ett tag för att passa kidzen tills Eric kom hem...

Fick lite goa bilder på Carro, Semlan o Doris! Sååå fina! ;) det var "puss o kram-kalas"!

Puss o kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0