Fredag!

Äntligen fredag!
Så skulle man kunna säga om det var så att man hade jobbat hela veckan lång, men icke. É man mammaledig med ett barn så é det ju så att man istället går hemma på moln o behöver ju inte anstränga sig allt för mycket.
Så enkelt é det...
Johan dock, han ser fram emot att det é fredag, så han kall öppna en kall när han kommer hem, kanske hälla upp sig en whiskey också. ;)
Idag é det Lygnevi, Björn Rosenström. Ser vi fram emot. Vi har bestämt att inte ta några groggar o inga shots eller liknande denna gången, vi vill ju inte ha någon repris av förra gången vi var på Lygnevi! Nepp! Vi håller oss till cider o öl.. Skall nog vara hos Tommy o förfesta innan, antingen det eller här hemma. Det é bra när man har nära..

Igår var jag uppe lika tidigt igen, åkte inte iväg till Backaplan för vagnen, för när jag väl satte på hjulen här hemma så satt dom som en smäck! Gick inte att ta loss..
Så det blev Kinna istället, skulle byta en sak jag hade köpt till Johan o gick o köpte en annan sak jag hade tänkt på.
Köpte även så snygga grejer till Johans kusin Viktor som tar studenten på onsdag! Med lite tillbehör, blir grymt!
Också gjorde jag ett fynd till oss själva inne på Magitta, jätte fin ljuslykta... Helt i min smak...

Vaknade 05.45 förut, har inte ätit frukost än, äggkokarn é igång.
Johan har redan åkt iväg till jobbet så det blir Klara o jag idag.
Helt klar så é jag fortfarande jet-lag, både jag o Klara somnade innan klockan var sju igår!, o vaknade ca tolv timmar efter! GALET!
Idag, klockan 11.00, skall vi till BVC. Ca 1½ månad sedan vi var där, eftersom att man normalt inte har 7-månaders kontroll. Så nu é det extra spännande.
Nu é ägget klart så vi skall upp o äta. Klara gröt o jag äggmacka med té.. Mums!

See ya! Moa!

08.30
Haha,, nu har jag vart duktig. Lagt ut första saken någonsin på Tradera, så nu får vi se hur det går. Jag köpte den ju hemskt billigt på samma ställe så jag kan inte gå annat än plus! Tror jag..........
Sålde ett vindskydd till vagnen. Jag hade 2 o det kan ju va lite väl..
Mitt var dock svart.
Skall snart gå ut o gå, Klara ligger o sover så jag väntar lite. Tänkte på vagnen lite förut, fan va grymt nöjd jag é med den. Skoj också é att alla andra också har gillat den! Skall det va så skall det va! ;)
Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0