Fredag!

Hejsan!
Hoppas alla sovit gott,, för det har jag! ;)
Vaknade av att Klara låg o pillade på min rygg klockan 08.00. Härligt...
Johan hade lagt henne brevid mig när han åkte iväg till jobbet, så att vi skulle kunna mysa när vi vaknade (Klara o jag).
Sålde mitt Teutonia Vindskydd idag (tradera), blev jätte bra. Fick mig en liten peng o det é ju dumt att ha två likadana liggande.
Skall om 15 minuter åka iväg o handla mat, STORHANDLA!
Jisses så många saker det kommer bli!
Har en lista på ca 20-30 saker som måste inhandlas!
Carro skall med handla, så vi valde ICA Maxi i Kungsbacka! Skall ta med mig lite rabattkuponger till henne på blöjisar, fick trippel av Libero nu under JUNI o JULI! Gott, dom gjorde nog något fel o Klara kommer inte använda såpass mycket blöjor! Ett värde på sammanlgat ca 350 kronor! Inte illa!

Ikväll blir skoj, födelsedagsfirande hemma hos Carro & Eric för Johan!
Med massa mat!

Nepp nu drar jag mig!
Ha en trevlig dag alla!


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ååh tack. Hihi. De tråkigaste var att innan vi gick ut på promenad hade jag plattat och fixat håret inför idag. (inte för att vi ska göra något spec men) åh så blir det rena motsattsen..Hoppas du får en rolig dag och hälsa johan

2009-06-12 @ 10:30:51
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0