Det kommer mera..

Det kommer mera bilder.. Hade ju glömt av dom få jag tog med filmkameran.
För övrigt en lugn dag. Diskat, stämt av med köket, vikt en himlans massa tvätt, det jag inte gjorde igår, o ätit frukost med Johan som var hemma på rast..
Borde igentligen inte sitta här utan vika ännu mera tvätt men jag behövde ett litet break.

Var hemma hos Carro, Eric, Selma o Doris igår.
Dom blev super glada för presenterna! Sicka snygga skor Selma fick va, hade dom funnits i min storlek så hade jag absolut köpt dom! Kalasskor. Dom var dock lite stora men jag tror hon kommer prompta på att ha dom på sig ändå! ;) Doris fick två roliga linnen o shorts till! Gulliga!
Själv så fick jag både middag o efterrätt när jag var där,, lyckost, gottit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0