Bailey´s...

Bailey´s, det gillar jag!
Älskar sådana här söta sliskiga saker. Bailey´s, Tequila Rose o söta vita viner...
Så nu sitter jag här, med ett glas Bailey´s brevid. Min käresta var precis här o skålade med mig, själv så tog han sig en whiskey för att avsluta arbetsdagen.
Vi har båda två vart o jobbat idag, Johan i Kungsbacka, jag i Lerum. Så Klara har vart hos mormor, en himla körande överallt, hit o dit o fram o tillbaka.
Gott o fått gjort det iaf, lätt som en plätt gick det också, jobba alltså! Nu é det hela två veckor kvar tills nästa gång! ;)

Igår kväll var vi hemma hos Caroline o Eric med kidz o då fick Johan allt ett födelsedagsfirande! Ååå, så glad han blev för presenten hon hade snott ihop!
Han stod faktiskt o tittade på den när han kom in o tyckte om den men fattade inte alls att den kunde vara till honom. Så kan det vara!
Det var ett jätte fint serveringsfat i trä där hon hade köpt en vinflaska (rött), ananas, paprikor, massa grönsaker o massa frukter i alla dess slag o lagt i detta, jätte fint.
Hade ju tänkt att ta en bild på detta men när vi kom hem vid tolv-snåret så satte ju sig Johan o började gräva i allt som var i o gnagde på både det ena o det andra! Så gick det med det!
Vi hade iaf jätte skoj där uppe, åt massa god mat, tjötade o spelade tills killarna lade ner pga att dom var så dåliga på att förlora!
Tusen tack, kvällen va toppen!

Doris o Klara under storhandlingen!


Nu skall vi mysa med vår pappa!
Ha en trevlig kväll alla! O be för bättre väder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0