AC/DC

AC/DC!
Hela dagen lång!!!
Nästan hela dagen iaf, från klockan 14.30 när tåget går till sena natten!
Min favorit! http://www.youtube.com/watch?v=_jvqPvDUEW8


Jag var allt lite frågande när dom bad mig boka sex biljetter till AC/DC, men men jag har lärt mig att gilla dom!
Middag o dricka blir det på Pasta + innan konserten, med trevligt sällskap!, kan hända att Johan o jag stannar till någonstans på vägen så Johan får sig en god whiskey innan middag...
SÅ skoj vi skall ha idag! Johan, Jag, Anne (ExtraFarmor), Roger (Farfar), Robban, Agne!
Klara får myskväll hos Mormor!
Ha en trevlig söndagskväll alla!, dock inte lika trevligt som oss, det går inte!

Kanske ser jag er C&E, där nere någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0