4 Juni

4 juni, snart 8 juni. Betyder att min kära sambo, blivande man, Johan snart fyller år!
På måndag. Då blir han 32!

Johan, på 30-års festen

Vaknade lika tidigt idag. Det é gott att komma upp så tidigt, så man får något gjort.
Gick upp 06.15 så vi åt frukost med älskling innan han åkte iväg för att jobba.
Har diskat, duschat o gjort mig redo för att åka. Skall till Nids4Kids o få ett nytt hjul till BRIO-vagnen, kostade ju inte mer än ett par hundra så det var ju lugnt.
Vi har redan köpt present till Johan men jag tänkte jag skulle kika efter bara något litet till.
Inget kalas vill han ha, absolut inte. Kan jag förstå. Han é väldigt trött o vi har massor att göra, speciellt Johan. Vi väljer att hitta på något själva istället. ;)

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Jessica L-s

ja visst, de är nog den bästa film/musikal som finns

2009-06-04 @ 08:50:16
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0