Sorry...

Sorry...
Här kommer ett inlägg, efter att fått klagomål på att jag legat på latsidan för länge! Illa illa! Skall absolut skärpa mig!
O tyvärr, jag får be om ursäkt för det också, att jag inte la ut några bilder från i lördagskväll! Men här har ni dom! Klara o hennes kompis Linus som Klara é helt besatt av. ;)

Söndags så la vi klart hela taket! Spännande spännande!
Syster/Moster, Tony, Selma o Doris kom o hade med sig fika till hela bunten! Dom stannade ett bra tag så mesta tiden under dagen spenderade vi med dom på tomten!
En öl till alla gubbar blev det också som vart med o satt ihop vårt tak. O KRANSEN fick sin heliga plats! ;)

Vi jobbar o sliter, vi bygger ett hus....... tralalalala!
Tack alla ni som var med o förgyllde vår helg o ville vara med o dela detta för oss stora ögonblick! Vårt tak o vår framtid!!!


Igår var det upp tidigt o börja jobba! 10 timmar! "MJUKSTART!", nope! Well, somebody´s gotta work to make a living! 
Idag har jag vart ledig men sen bär det igång igen, 10 timmar nästan varje dag tre veckor framåt! Puuh!, anar att jag inte kommer vara superpigg när dessa veckor é över men that´s life! 
Så nu skall Klara vara hos Mormor i tre veckor, jätte skönt när man har en till som kan hjälpa till i dessa tider.
Det blir Mormor för hela slanten! ;)

Idag var det Borås, mamma/mormor skulle kolla ut nya glasögon! Det blev 3 stycken! ;)
In på Barnvagnscentralen blev det också, samma årstid vi var där idag som förra året så det var REA igen! Perfekt! Men jag köpte inget, håller på mig... Klara fick ändå, sommarsandaler, o kappa till lite kallare väder av Mormor sin! Så fint så.. Hon é helt underbar hennes Mormor! Också köpte hon lite saker till Klaris för att kunna ha när hon é hemma hos henne... Turt att hon é så liten så att hon inte fattar att hon blir bortskämd..
Sen bar det av till huset, mamma/mormor o jag sopade ut hela stället! O gissa om vi var aningens svettiga sen, o dammiga!

Mysigt mysigt, tittar på Klara som ligger brevid Johan o sover! Men, det é allt dags att hon flyttar på sig för nu kommer jag, o här har vi inga ongar i sängen! ;)
Nu, nana, upp tidigt imon igen, skall köra Klara till Mormor innan!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0