Solen skiner! - Pottungen!

Så gott väder ute, riktigt varmt!
Fast för lite mer än en timma sedan så var det disigt som attan ute, det kändes riktigt som att en liten regnpust kom o satte sig i ansiktet tidigare när jag var ute o gick.
Har hunnit med en hel del idag! Klockan ringde 06.15, kan bero på det, annars så hade jag garanterat sovt länge till. Det var iaf bra att den ringde eftersoom att Johan hade somnat om från sin egna..
Har tvättat, diskat, dammsugat, duschat, käkat frukost, både jag o Klara.. Snart bär det iväg in till Kinna, skall hämta upp Johan, välja färg, handla på Willys o sen hem igen. Plocka ner torra tvätten o sen bege mig till Partille o Hisingen. Full rulle blir det idag, måste hinna med en del nu när man é ledig idag. Ledig o ledig, jaja, gör ju något vettigt iaf..
 
Pottungen! Klara alltså! Så duktig tjej! Vi har en liten rutin med pottan nu o hon verkar gilla den mycket. Gör jag med för jag slipper ta bajsblöjor!!! ;) O vi sparar både någon krona om dagen plus att vi hjälper miljön!
Varje morgon efter frukost så sitter hon på pottan en stund, gör både ettan o tvåan o även likadant efter middag!
Så duktig tjej så! Skall hålla på denna rutinen o hoppas på att det håller i sig! ;) Har inte bytt en enda äcklig blöja sedan i söndags för då var vi ute o åkte o saboterade rutin, tji fick vi!

Nu, Kinna!
Ha en härlig dag i solen alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hade Madelene! :p Hon med kort ljust hår.. Vem hade du? :o

2009-07-22 @ 17:24:46
URL: http://laajndush.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha, ja då va det tydligen intve bara mot mig som hon va sån.. Hur upplevde du henne? Jag tycker hon va väldigt oengagerad och typ frånvarande.. :S

2009-07-23 @ 06:27:23
URL: http://laajndush.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

haha här finns det damråttor om ni vill ha :P haha annars så vill jag med ha en Katt så jag håller med johan.. Katt ska man ha!

2009-07-23 @ 20:01:19
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0