Linslus

En riktig liten linslus é vad vår dotter é!
Det har vi vetat länge men idag fick vi ett litet bildbevis. Lillskiten var med i Lerumstidning! Stor bild också!
Sista mittuppslaget, "I ögonblicket", tillsammans med sin Mormor, min faster o lilla kusinbarnet Maja.

Har jobbat nu två dagar men imorgon har jag ledigt, då skall vi iväg o bestämma färg på huset sen skall jag vidare till Partille o Backa för att bestämma innertak.
Sen bär det hem för att tvätta o i mellan tork/tvätt åka bort o göra lite nytta med huset. O göra ett riktigt gott middagsmål efter det. Vet inte vad det blir än men Johan föreslog Kyckligenchiladas, kan nog bli så.. ;)
Johan é nu o jobbar på huset nu, så när jag kommer dit imon så har det nog hänt en stor skillnad igen, det går fort! Speciellt när man har roligt!

Ganska gott att jobba lite faktiskt, både för att jag känner att jag också får bidra med cash, vilket jag gör ändå men att jobba för det på riktigt igen é en annan sak. Plus att jag kan unna mig något speciellt som jag verkligen förtjänar sen! ;)
Sen att alla goa kunder é inne o blir så glada över att se mig igen, även arbetskamrater..
Men det é just det, eftersom att det bara é tre veckor så går det ju bra. Hade det dock vart för gott, att jag skall tillbaka o jobba igen för att Klara har börjat på dagis så hade det ju inte vart alls lika roligt! Nepp!, tur att det é så långt kvar!!!!!!

Nu, mys med Johan!, men först fixa en välling till Klara som har däckat brevid honom! Men vällingen tar hon galant i sömnen utan att vakna. Hon tar ut nappen i sömnen så fort hon hör ljudet av en skakande flaska! Hihi,, ser väldigt roligt ut men svårt att förstå om man inte é där o ser det själv. ;)

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0