Haha! ;)

Måste bara visa denna bilden!
Johan hade tagit den med sin mobil o jag hade helt glömt av den så både jag o han skrattade för fullt när han visade den för mig igår. (lade över den på datorn igår)
Sicken liten skit! O hon var så glad över min stora mage o frågade varje dag om magen o bebi, o KjAja... När bebisen skulle komma..

Selma o jag
Båda två sitter o visar upp sina "stora" magar. ;)
Alltid skulle hon känna o klappa på magen! Så gärna ville hon känna en liten spark o blev lika förvånad o glad  varje gång det kom en..
Det var dagen då Klara var beräknad att komma ut men hon valde en annan dag o det gjorde hon rätt i!
;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, hon va väldigt dryg.. Jag tänkte också byta men jag orkade inte, men blir det mer barn så vet jag defitnivit med, att det blir en annan.. Tkr att det är ändå en stor upplevelse och då vill man ändå ha engagemang av sin bm, det är ju ändå en stor del dom får i ens graviditet.. Härlig bild btw! :D

2009-07-24 @ 11:53:22
URL: http://laajndush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0