Dom senaste dagarna har varit helt underbara!

För det har det verkligen! Helt underbart!Har njutit till fullo av varje dag som gått dom senaste tio dagarna cirka.
Har tagit vara på varje dag.
Förra veckan var vi hemma hos Caroline, Selma o Doris, badade o gottade oss. Sen kom helgen o även den va helt underbar, ja det vet vi ju redan, det é ju bara o kolla in bilderna! Denna veckan har solen vart framme konstant! Har gjort alla ärenden jag planerade in denna veckan o även solat, badat, storhandlat m.m!
Igår var vi i Lerum o badade i Stamsjön med Sofie o Kamilla o hennes underbara kidz! En heldag på stranden. Köpte med mig thai-mat hem från Lerum eftersom att det var på tok för varmt för att ställa sig o laga något i denna hetta!
Jag väntade med att äta något tills Johan kom hem vid halv åtta, då hade han jobbat klart för dagen!

Har helt enkelt inte haft någon vidare lust att sätta mig vid datorn o skriva något inlägg, så ni får ursäkta! Man måste ju ta tillvara på solen i detta tillfälle. ;)

Nu, göra sig iordning för att vänta in Johan, vi skall bege oss iväg till Kinna! Klipp o sling idag! Because I´m worth it!
Héjsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0