Bad, vvs, kakel

Japp, det é vad dagen har handlat om! Väldigt roligt faktiskt.. Tills man blev hungrig, men när vi väl fick lite mat i magen så tog vi nya tag!
Frej Jonsson, Rörshoppen, Hero Kakel,,, m.m. Ja, alla dess platser där det vettiga finns!
Har faktiskt bestämt oss för det mesta. Bara listerna mellan dörrarna, fönsterkarmar o innertaket som vi inte tittat på än.
Eklister vet vi ju iaf, ett självklart val eftersom att nästan alla golv blir i ek (förutom klinkersgolven). Fönsterkarmar vill jag ha vitmålade medans Johan vill ha marmor tex men eftersom att jag é den som får bestämma i slutänden så nepp! Tak- ingen aning! Bara det inte é detta trälikanande vita saken so man stirrat på i hela sin uppväxt när man vaknat upp.
Badrumsmöblerna till stora badrummet har vi inte heller tittat ut, det finns ju så himlans mycket! Fastnade iaf för allt i det lilla badrummet! 
Bilder kommer senare, imorgon kanske.
Skall mysa lite med Klara nu, hon verkar ha lekt färdigt o börjar bli lite pumsig, inte sovit mycke idag, bara in o ut i alla butiker!

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt för dig! :) Ja, det har vart besvärligt så jag hoppas det vänder nu, hon bör ju va lite tröttare eftersom att hon härjar omkring i lght hela dagarna lång haha.. :) Tack så mke haha, jag tror jag behöver det! :p

2009-07-10 @ 19:34:18
URL: http://laajndush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0