Onsdag 25 februari.............

Det är snart mars, snart é Klara FEM (!) månader. (5/10)
Tiden går så snabbt.
Känns som att man skall börja jobba igen vilken dag som helst. O lämna min lilla fis på dagis!
Jag skall iaf försöka vara hemma så länge som möjligt med Klara.
Så som det ser ut nu så kan hon få vara hemma med mamma tills januari 2010. Men så ska jag ju jobba lite helger o extra under den här tiden, annars hade det vart lite pjåkigt. Jag hade nog också fått krupp om jag inte hade jobbat något under tiden, inget socialt liv, inga arbetskamrater, inget skvaller o inga stora skratt som man kan få med sina arbetskamrater! (fjäsk fjäsk) ;) Jag trivs på mitt jobb iaf o det é huvudsaken!

Igår va vi i Lerum o hälsade på Tant Sofie!

Hemskt skojigt.
Speciellt för Klara, hon älskar verkligen Sofie.
Dom har träffats varje vecka ända sedan Klara kom så hon vet verkligen vem denna LekTant é.
Hon får Klara o skratta så!
Vi åt semla o pratade av oss lite. Alltid lika trevligt att träffa Sofie.
Hade lite pjåk när ja kände att det va dags för Klara att äta., hade ju glömt nappflaskan hemma!
Sicken mamma känner man då! Första gången ja glömde något till Klara!
Sofie fick åka hem till sin mor o far o låna en flaska dom annars har till sina barnbarn. Men den hade alldeles för stort hål!
Så vi kokade en potatis o mosa ner den i vällingen, toppen! Hon va så nöjd så. Men vilket pjåk det blev!

På kvällen va jag o simmade med Caroline, härligt härligt!
Carro simmar dock typ tio varv längre än mig,, minst!
Min kondition é ju hemskt kass,, men men, det é ju därför jag é där! ;)
O vi aromabastade,, det gäller att ta det lugnt när man sitter där inne, hålla ut, andas sakta. O ta det ännu lugnare när man ska ut för kroppen får sig ju en liten smäll av först sådan värme o sedan sådan kyla! Annars kan det börja snurra lite, som för mig!
Det var Apelsin o Eucalyptus- doft! Gott gott!
Apelsinen é bra för celluliterna o eucalyptusen för snoken. Förebygger förkylningar!

Idag blev jag väckt 07.00!
Vaknar ju annars alltid ca sju ändå men idag var det min pappa som väckte mig.
Från Thailand! Den apan säger vi här hemma! Sicken gris, han lever glatta livet där nere!
Han ville väl typ bara ringa o säga att han har det såååå bra! Trivs toppen! ;)
39 grader va det så han hade bara vart i poolen idag o duschat en hel del. Den grisen sa Johan när jag sa att han hälsade o vad han hade sagt..
Också frågade han om vi hade mycket snö, som att han skulle längta efter snön!
Skojigt att höra ifrån honom iaf, o att han mår bra!
Jag o Pappa 2006...

Nu é det lek med Klara!

Pappa Johan tränar!,, oj oj!


Kommentarer
Postat av: joakim sandberg

verkligen oj oj att johan tränar =P ska nog fan få ordning på honom!! =)

2009-02-27 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0