Han é bäst!, o han é min!

Om vi har lite att stå i?!
Ja, vi har lite att stå i, det é ju faktiskt julafton om två dagar o vi har inte inhandlat alla klappar än!

Idag blir det julkänsla till MAX!, Jul på Liseberg, o ikväll göra både sillendillen o julskinkan, också skall jag försöka mig på att göra "whiskeytoppar"! Kan bli gott! Gott iaf med skinkan som jag väntat på! ;)
Blir nog även att vi tar tag i sista julklapparna idag också, svårt val bara!

Klara har fått sin första julklapp, av Farfar o eXtraFarmor! Det blev såååå fint så i rummet!
TACK ännu en gång!

Jobbade ju igår, det var segt, men jag fick iaf stänga med Anneli, o det var kul.



Har jag sagt att jag har världens bästa sambo, fästman, soon to be make, vän, pojkvän, kille?!
För er som inte redan visste det!--- Man kan inte få det bättre!

Därav en anledning att skylta med det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0