Grand Opening!!!

Jäklar va rolig kvällen var!
Helt över all förväntan!
O vilket ställe, det blir nog en vinst på det här, någon gång i framtiden iaf! Men mycket jobb!!! Nu får Pigge (Pierre) ligga i, titta på när alla andra festar istället. ;)
Stort var det också, både restaurang, pub o nattklubb! VIVA NIGHTCLUB!
Johan fick sig en riktig återblick från när han gick på gymnasiet också, även från när han var ännu yngre, väldigt roligt! Många kända ansikten, Petter, Rebecka, Milton bla..
Pierre, han va nykter hela kvällen (ingen vanlig syn) han, hade typ ryggskott o var hyperstressad, stackars! Nervös var han lite också! Han fick inte sitta ner på hela dygnet..
Riktigt stiliga o snygga var vi. Johan hade Tiger-kostymen på o ja hade den lilla svarta med pumps!
Riktigt lyckad kväll!


Johan mådde sådär när vi kom hem, många whiskey, många öl! Hihi! ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Förlåt för att vi inte kom idag..Känns lite jobbigt att åka dit ensam,när jag är så blyg..Känns även dumt mot dig när jag sagt att jag ska fota dig och klara och johan. Men vilken dag som helst passar mig i veckan om du kan..

2009-08-29 @ 16:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0