Klara o Mormor

Ja, jag vet, jag é kass på att uppdatera!
Har inte alls haft någon lust.
Inte ens satt mig ner vid datorn.
Inte har jag haft så mycket tid heller. Huset tar mesta tiden just nu, o kommer väl vara så närmsta månaderna framåt också.
Sen é det hemmet här som skall skötas med. Diska, dammsuga, tvätta, handla, ärenden, simma med Klara o sysselsätta henne, möten o besök med både det ena o det andra. Så jag har en del för mig hela tiden.
Men inte klaga, nene! Det kommer snart när jag skall börja packa ihop det här hemmet! Avskyr att flytta...

Det é tur att Klara har sin Mormor!
I lördags jobbade både Johan o jag så Klara var hemma hos Mormor hela dagen!
Helt hispig blev hon när jag lyfte ut henne ur bilen tidigt på morgonen, hon visste precis vart hon var någonstans. Jätte roligt!
Mindre roligt var det när jag kom senare mot kvällen o skulle hämta henne. Dom hade nyligen kommit in från lekplatsen, hon var helt full utav sand! Hon slocknade direkt när jag satte henne i bilstolen
Det é tur att vi har Mamma/Mormor, vet inte riktigt hur vi hade fått allt o gå ihop annars!

På fredag skall Klara vara hos Fommo o Farfar (Anne o Roger). Första gången!
Det tog emot lite att fråga men man måste börja någon gång. O jag vet att Anne väldigt omtyckt av Klara så då känns det ännu bättre att ha henne där över natten.
Johan o jag skall nämnligen till Borås för VIP-invigning av Pierres nya krog! Skojigt skojigt!
Det löd också "WELL Dressed", roligt att klä upp sig! ;)

Lördag skall Klara åter igen få spendera hos Fommo o Farfar för då skall vi dit ner o grilla! Mumsigt!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det skulle väl vara grill"fest" där på lördag hörde jag en fågel som sa. Tar med kameran och fångar er på bild :P

2009-08-24 @ 21:45:23
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0