Jiiiippie!!!!!!!!!

God Morgon!
Var uppe sju idag,, eller nej, jag vaknade sju... Klara låg dock kvar o sov till åtta.. Hon é inte direkt uppe med tuppen den ungen.. (Grymt bortskämda föräldrar é vi.)
Vi har hunnit duscha båda två o ätit vår rejäla frukost o nu sitter vi o väntar in Mormor ;) som vart borta på lite semester i Dalarna ett par dagar.. Skall bli roligt att träffa Mormor.
Sen skall vi alla tre åka till Skene där vi skall kika lite på färg o efter det så blir det Borås. Kanske en fika där, mums...


Hihi,, just nu sitter jag även o tjötar med Jessica på msn.. Skall hem till henne imon, kanske lite sol, lite promenad, lite fika...
O så glad jag blev samtidigt som jag tjöta med henne,, såg att jag fått min återbäring! FINALLY!!!

Emma

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ååh tack du. Ska väl fota er snart också?

2009-08-06 @ 18:44:45
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sicken besserwisser du är!!!

2009-08-13 @ 23:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0