Soffffie!

Idag har vår älskade vän Sofie varit här! Ååå så roligt, det var så länge sedan vi sågs! Oftast i förbifarten på jobbet dom få gångerna det händer.
Trevligt var det, roligt med, skvaller o kackel med både det ena o det andra!
Vi fikade, inspekterade huset o gick Sätila runt! (nästan iaf)

Efter att hon åkte hem så stack jag iväg för att tvätta min bil, skiten var den, verkligen! Annars så brukar det vara Johan som har hand om den saken men jag överraskade honom lite o tog tag i saken själv, glad blev han, jätte glad! ;)
Idag blir det verkligen en lång dag för honom, han satte igång 06.30 o é nog inte hemma förän efter halv åtta iaf.. Stackars...
Ser fram emot helgen, både fredag o lördag! Först skojsigt på fredag med snygg out-fit bland annat, sedan så har vi ju lördag, grilla o äta gott med trevligt sällskap! -Glöm ej kameran Jessica! ;) 

Nu vaknade min lillfis från sin vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0