Min vän Peter 2009-08-28

Du var min vän o Du tog mig med storm.

Ååå va roligt vi har haft tillsammans! Bara bra minnen!

Vi kunde prata i timmar, natt eller dag..

Efter besvikenhet o avundsjuka kom vår vänskap igen. Vi kunde prata med varann om saker som ingen annan förstod sig på.

Jisses, även om vi inte varade så hade vi alltid varandra vi kunde ringa till. Du ringde mig när Du var ledsen, glad eller bara ville tjöta, jag ringde dig om ja var,,, bitter. Fick mig alltid på gott humör! ALLTID! ;)

Grät i mängder förut efter att jag lagt på telefon. Nej! Inte Du!

Nej!!!

Mina hemligheter dör med dig o dina hemligheter finns alltid kvar hos mig.

Älskad o saknad vän! Tänker på dig! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0