Imse vimse...

Höll på o sk**a ner mig förut.
Hade jätte brått upp för trappan (toan kallade) o såg i ögonvrån en spindel! Vände inte ens blicken åt den, jag bara fortsatte upp för trappan. Fort fort, var é Johan? När kommer han hem? Nepp, jag kilade ut genom ytterdörren o såg "gräsklipparmannen", -Du!, kom hit! Du måste hjälpa mig!
Han trodde ju något allvarvligt hade hänt. ;)
Vilket gott skratt han fick sig. Men vadå, é man rädd för spindlar så é man riktigt rädd för spindlar. ;)
O hade det vart Johan så hade han vart den som hade tagit fram dammsugarn o låtit den stå på utsidan en vecka efter spindelattacken, eller också pluggat igen dammsugarhålet!

;) Roligt? -NOOOT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va ingen sol?

jag har solat så jag är röd :P

thihi

2009-08-18 @ 15:03:22
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha så ssöööt du är =)

2009-08-18 @ 15:11:57
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0