William 5 år!

GRATTIS kusin William 5 år!!! Kramar Klara

Idag har vart en seg dag. Först o främst så har det regnat mest hela dagen, trist. Man kunde ju nästan tro att sommarn var här, våren iaf..
Klara sov jätte dåligt inatt, tansebyssarna vill fram men det vill nog inte hon! Stackars lilla tjej. Så hon sov mellan oss från ett inatt.. O det é inte särskilt gott, hon lägger alltid huvudet mot Johan så jag får hennes fötter i ryggen!
Inatt blir det alvedon,, för Klaras del iaf! ;)

Vi har vart på babysim, o jätte skojigt var det! Hon simmar på o plaskar som en tok. Dom pratade om att kanske prova Klara för ett dyk nästa gång! Spännande!!!
Hon é duktig vår lilla tjej!

Idag var vi oxå o hämtade ut kläderna från Me&I, såååå fina! Johan gillade dom oxå, bra det för det é han som har pengarna! (mina é snart slut!)
Just nu é Johan o tränar, duktig den killen!

Sluta gnäll.
Gör något åt saken istället!
Hur var det nu igentligen.. Jo, vissa behöver verkligen ta sig en lektion i positivt tänkande.
Det finns vänner, både nära o kära. Man undviker dom, pga att man é trött på att lyssna på dom.
Va tror folk, att man inte har nog med sina egna problem eller. Inte har man lust o lyssna på deras varenda gång man träffar dom.
Enkelt,,,, Sluta klaga om ni ändå inte tänker göra något åt saken..

Kommentarer
Postat av: *DESIGN HJÄLP?*

det fungerar :P

2009-04-08 @ 19:26:11
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Jag-Emma

Ja, jag vet! Härligt! TAck

2009-04-08 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0