Onsdag

Onsdag...
Mår lite sådär.
Känner mig inte helt 100.
Johan é också kass.
Båda två hade lite småont i magen i måndags men det var ingenting jämfört med igår! Det va inget skoj.
Klara o jag åkte till Lerum o va hela dagen med Sofie. O hon fick stå ut med min onda mage hon med.
En riktig pärla é hon vår Sofie (Tant Sofie)!
Svängde förbi jobbet o sa hej o det blev dom väldigt glada för!
Åkte till Lindex o bytte en klänning Klara hade fått i påsk-present av Moster Annelie (hon fick likadan av Mormor).
O till Skohuset för att byta ett par Adidas-skor hon hade fått av Mormor (hon fick likadana av Pappa Johan i halvårs-present).
Sen hem o tvätta o det é vad jag forfarande håller på med. Super skoj! NOT...
Tvättat sex tvättar sen igår plus en massa handtvättat...
Klockan två skall vi åka iväg till Kaskad för då é det babysim! Klara skall nog prova på dykning! Spännande!!!

Huvudvärk har jag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0