Slapp...

Jaha,, här sitter man.. Framför datorn.
Lat som attan. Ingen lust för någonting.
Vilken ångest ja gett mig själv nu! Jag kunde bara tagit badenbaden-stolen o tagit mig ut i solskenet så hade jag inte känt såhär nu.. Ååååh!

Gick iaf upp vid 08.00 idag (min pappa ringde o väckte mig) o kände att det här blir en bra dag,, men icke, har ingen annan att skylla än mig själv.
Vi var ute i bilen halv tio o åkte ner o slängde sopor innan vi begav oss bort till tomten för att fortsätta mura. Det gick riktigt smidigt idag, allt flöt på bra.. Tills, den jäklans tombolan pajja när klockan var tolv!
Så vi fick packa ihop oss o åka hem Klara o jag medans Johan åkte till Robban.
O där é han fortfarande,, räknar på huset, skall beställa o ha sig, sånt som inte tjejer varken fattar eller bryr sig om. (iaf inte jag)

Har iaf ducshat idag, inte illa ;) Men ingen fredags out-fit har åkt på, bara myskläder.. Likadant för Klara, ingen fredags-klänning!
Hon ligger o sover nu, har säkert sovit två-tre timmar.. Men det gör då ingenting, hon sover alltid så gott om natten ändå ;)

Nepp,, skall åka o hämta Johan klockan sex,, undra varför?, jo för att whiskeyn va god! ;)

Kommentarer
Postat av: Janna

Tack så mycket!

Ja jag ska försöka ta mig till Lygnevi, vet inte ännu om det går men ska göra allt :)

Vart är det ni håller på att bygga hus?

Kram

2009-04-24 @ 18:11:21
URL: http://funkystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0