Lååångfredag

Idag é det långfredag, för alla er som inte redan visste..
Har än så länge haft en underbar morgon!
Alla tre vaknade med stora léenden,, eller ja mitt fick vänta någon minut för Johan väckte mig ur min skönhetssömn.
Låg en stund i sängen o myste innan jag gick upp o ducsha o Johan gjorde frukost till oss.
Solen skiner o himlen é blå! -toppen!
Klara é kalasklädd, vi skall ner till Farfar o Extrafarmor sedan, Anne fyller 60 på måndag så det skall vi fira idag!

Klänning - Påskpresent från Farfar & Extrafarmor! Tack!
Byxa - Från Me&I.

Nu kommer snart Mormor med påskägg. Hon kunde inte hålla sig till imon då vi skall ses hela dagen! ;)

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: designhjälp

hon är bara för söt!

2009-04-12 @ 22:37:47
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0