Har alltså mur...

Har alltså murat på huset idag. Johan, Roger (Farfar) o jag. Klara va också med förstås! Hon låg i vagnen o sov den mesta tiden. Iaf när hon inte promtade på att vara vaken även om hon var så trött.
Tvättade samtidigt,, gick väl sådär. Allt flöt på jätte bra, jag fick börja tvätta nästan två timmar tidigare för Kerstin som bor längst ut på längan var klar så tidigt.
Hade vart klar för längesen om det inte vore för den röda tvättmaskinen som é från 1812 hade hängt upp sig! Den har gått snart tre timmar o den é fortfarande på huvudtvätt!!!!!!
Per - hyresvärden får komma o fixa detta imon för jag tänker då inte ta tag i detta o få vatten ut över hela golvet när jag plockar ut lakanen! (har hänt för att den stannat full med vatten)

Annars så har dagen vart bra. Johan lagade spaghetti med köttfärssås, gottit. Har tjötat en del i telefon, bla med Sofie, hon skall komma hit o leka med oss imon så det blir bara murning halvdag för min del eftersom att Sofie skall tillbaka o jobba sen. Sen så har det inte hänt så mycket mer... Jo, vi har testkört vagnen o den funkar bra, känner att den drar en aningens aning till vänster så jag skall ringa återförsäljaren imorgon.

Snipp snapp så va dagen slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0