God morgon!

God morgon allihopa!
Underbar morgon!
Solen skiner o himlen é blå!
O klockan é bara 08.00.
Vaknade klockan 06.00!, av Johans väckarklocka! Låg o sparkade på hans sida utan resultat,, han hade redan gått upp ;)
Gick själv upp, riktigt pigg. Väldigt pigg faktiskt... Hade förmodligen sovit vidare väldigt gott också om jag inte blivit väckt på detta sätt.
Käkade frukost, satte på mig fuling-kläder o tog tag i monster-disken från igår medans Johan åkte iväg till tomten. (Murar)
Klara vaknade 07.15 o då var ja klar med allt så vi satte os i soffan med vällingen o mös.
Det var 6½ månads kontroll igår. Vår lilla skit hon växer o hon frodas.
7730g o 68cm!

Vi hade Caroline, Eric, Selma o Doris på besök igårkväll. Vi gjorde potatisgratäng , fläskfilé i ugn, champinjonsås o sallad. Smarrens! Vi satt ute i härliga vädret o åt all maten, himla trevligt!

Nepp, nu skall jag iväg till tomten. Det skall muras för fullt idag med!
(Har lite träningsvärk i armarna från alla lyft igår!)

Kommentarer
Postat av: Jessica

jajag försöker få till det..men det går inte så bra :P Allt väl med er? kram

2009-04-20 @ 21:00:53
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: anna

hej emmapemma! vilken härlig blogg du har! vi ska ha hejdå fest för jonas den 9/5. du kommer va? vore superskoj o ja tror att han skulle bli jätteglad=) kramar

2009-04-20 @ 21:55:35
Postat av: Jag-Emma

Klart jag kommer!!! Självklart! D får ju inte fattas tjejer på hans avskedsfest, så många som han försökt charma! ;)

2009-04-21 @ 09:31:29
URL: http://mammatillklara.blogg.se/
Postat av: Jag-Emma

Igen,, så många skulle inte ens få plats! HAHA!

2009-04-21 @ 09:32:32
URL: http://mammatillklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0