God morgon allihopa!

Vaknade av en liten Klara som låg i sin säng o sjöng på jag vet inte vad.. ;)
Johan satt uppe o åt frukost o hade lagt märke till att hon var vaken så han kom ner vid halv sju med första målet, välling!

Hon somnade om brevid mig igen men jag kände att det var lika bra att gå upp, man blir bara trött o seg om man lägger sig o somnar om igen.
Låg vaken till tolv inatt o tittade på en film med Drew Barrymore som gick på ettan, hon spelade en femtonåring som blev på smällen med ett pucko, i vanlig ordning. Den va igentligen inte alls bra men jag ville veta vad som hände.
Sen ligger man o funderar på både det ena o det andra. Tex, hur skall jag göra med håret idag, låta det växa ut eller klippa av det igen? Det é dock gott att klippa av det ibland, tycker inte det é så värst nice när folk går runt o sparar o sparar med ett jätte slitet, färgat o flötit hår. Det säger ju nästan något om personen direkt, hur man ser ut i håret...
O vad vi skall köpa till Cattis?! Hon fyllde 22 i fredags! GRATTIS!!!
Ingen aning vad det blir än, det blir väl något till hemmet som vanligt... Fast det kan ju också vara roligt att ge bort något personligt.
I Johans familj firar dom knappt födelsedagar, lite trist för då blir det knappt någon sammanhållning i familjen.
Förra året Johan fyllde år var det knappt någon som ens komihåg hans födelsedag, o ännu mindre uppvaktade honom. Hoppas det inte blir så detta året för då kan vi lika gärna lägga ner födelsedagar också.

Det é iaf kalas hemma hos Cattis på lördag men vi kan nog inte åka dit eftersom vi behöver mura på nu innan regnet får för sig att titta fram.. Det é en bit kvar! ;)

Har nu duschat, bäddat o ställt fram frukost så det é dags att väcka Klara. Hennes gröt står o väntar på henne på bordet!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0